bip.gov.pl
RSS
A A A K
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 09.05.2013, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: Aktualizacja

Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich

1. Ewidencja ludności

Osoba odpowiedzialna za prowadzenie ewidencji ludności Pani Anita Dziwoń – inspektor ds. ewidencji ludności.

Sprawy obsługiwane są w pokoju nr 12 – parter Urzędu Gminy
Kontakt telefoniczny: 41 347-50-54.
Kontakt e-mail: a.dziwon@nowiny.com.pl

Formularze do pobrania:

1. Zgłoszenie pobytu stałego
2. Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego
3. Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące
4. Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące

Katalog spraw obsługiwanych przez Referat Organizacyjny i Spraw Społecznych – pokój Nr 12:

1. Prowadzenie ewidencji ludności i rejestru wyborców.
2. Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania.
3. Sporządzanie spisów i zestawień ludności do celów wyborczych, potrzeb organów.
4. Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
5. Kontrola warunków i zasad korzystania z zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych.
6. Przyjmowanie wniosków, zmierzających do wszczęcia procedury o leczenie odwykowe.
7. Koordynowanie działań profilaktyczno – edukacyjnych oraz wszystkich innych, wynikających z realizacji Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
8. Przyjmowanie zawiadomień w ramach Procedury „Niebieska Karta”.



Opublikował: Izabela Lesik
Publikacja dnia: 09.05.2013
Podpisał: Administrator BIP
Dokument z dnia: 02.04.2013
Dokument oglądany razy: 1 420