Zmiany wprowadzono z powodu: Aktualizacja
Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
1. Ewidencja ludności
Osoba odpowiedzialna za prowadzenie ewidencji ludności Pani Anita Dziwoń – inspektor ds. ewidencji ludności.
Sprawy obsługiwane są w pokoju nr 12 – parter Urzędu Gminy
Kontakt telefoniczny: 41 347-50-54.
Kontakt e-mail: a.dziwon@nowiny.com.pl
Formularze do pobrania:
1. Zgłoszenie pobytu stałego
2. Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego
3. Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące
4. Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące
Katalog spraw obsługiwanych przez Referat Organizacyjny i Spraw Społecznych – pokój Nr 12:
1. Prowadzenie ewidencji ludności i rejestru wyborców.
2. Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania.
3. Sporządzanie spisów i zestawień ludności do celów wyborczych, potrzeb organów.
4. Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
5. Kontrola warunków i zasad korzystania z zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych.
6. Przyjmowanie wniosków, zmierzających do wszczęcia procedury o leczenie odwykowe.
7. Koordynowanie działań profilaktyczno – edukacyjnych oraz wszystkich innych, wynikających z realizacji Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
8. Przyjmowanie zawiadomień w ramach Procedury „Niebieska Karta”.
Publikacja dnia: 09.05.2013
Dokument z dnia: 02.04.2013
Dokument oglądany razy: 1 495