Zmiany wprowadzono z powodu: Aktualizacja
Referat Organizacyjny i Spraw Społecznych
1. Ewidencja ludności
Osoba odpowiedzialna za prowadzenie ewidencji ludności Pani Anita Dziwoń – inspektor ds. ewidencji ludności
Sprawy obsługiwane są w pokoju nr 12 – parter Urzędu Gminy
Kontakt telefoniczny: 41 347-50-54.
Kontakt e-mail: a.dziwon@nowiny.com.pl
Formularze do pobrania:
- Zgłoszenie pobytu stałego
- Zgłoszenie pobytu czasowego
- Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego
- Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu czasowego
- Zgłoszenie wyjazdu poza granice RP
- Zgłoszenie wyjazdu poza granice RP trwającego dłużej niż 6 miesięcy
Katalog spraw obsługiwanych przez Referat Organizacyjny i Spraw Społecznych – pokój Nr 12:
1. Prowadzenie ewidencji ludności i rejestru wyborców.
2. Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania lub wymeldowania.
3. Sporządzanie spisów i zestawień ludności do celów wyborczych, potrzeb organów.
4. Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
5. Kontrola warunków i zasad korzystania z zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych.
6. Przyjmowanie wniosków, zmierzających do wszczęcia procedury o leczenie odwykowe.
7. Koordynowanie działań profilaktyczno – edukacyjnych oraz wszystkich innych, wynikających z realizacji Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
8. Przyjmowanie zawiadomień w ramach Procedury „Niebieska Karta”.
Formularze do pobrania:
- Pisemna deklaracja zawierająca informacje niezbędne do wpisania do rejestru wyborców
- Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców
- Wniosek o skreślenie z rejestru wyborców
- Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (przetwarzanie w związku z ustawą z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności)
2. Ewidencja działalności gospodarczej
Osoba odpowiedzialna za prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej Pani Agnieszka Stępień – specjalista ds. promocji i działalności gospodarczej
Sprawy obsługiwane są w pokoju nr 23 – pierwsze piętro Urzędu Gminy
Kontakt telefoniczny: 41 347-50-53
Kontakt e-mail: a.stepien@nowiny.com.pl
Formularze do pobrania:
- Instrukcja do wypełniania wniosku CEIDG1
- Klasyfikacja PKD
- Instrukcja składania wniosku przez portal CEIDG
- Terminy dot. działalności gopodarczej
Więcej informacji dla przedsiębiorców na www.firma.gov.pl
3. Oświadczenia do rekrutacji
- Oświadczenie do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze (pdf, word)
- Oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowisko urzędnicze (pdf, word)
- Oświadczenie do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze (pdf, word)
Publikacja dnia: 07.11.2019
Dokument z dnia: 13.06.2018
Dokument oglądany razy: 11 488