Biuletyn Informacji Publicznej  gminy Sitkówka-Nowiny   www.nowiny.com.pl
Dane
Gmina
Urząd Gminy
° Regulamin
° Załatwianie spraw
- Referat Planowania Budżetu i Finansów Gminy
- Urząd Stanu Cywilnego
- Referat Rolnictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska
- Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
- Referat Budownictwa, Zagospodarowania Przestrzennego, Gospodarki Komunalnej, Drogownictwa i Inwestycji
° Ewidencje i rejestry
Komunikaty i ogłoszenia
Ogłoszenia o naborze
Organy
Rada 2010-2014
Rada 2006-2010
Wójt
Zastępca Wójta
Sekretarz
Skarbnik
Prawo lokalne
Statut Gminy
Uchwały Rady 2002-2006
Uchwały Rady 2006-2010
Uchwały Rady 2010-2014
Zarządzenia Wójta
Sprawozdania i informacje budżetowe
Mienie gminy
Pomoc publiczna
Podatki i opłaty
Zagospodarowanie przestrzenne
Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Strategia rozwoju
Kontrole zewnętrzne
Inne
Jednostki pomocnicze
Jednostki organizacyjne
Stowarzyszenia i związki członkowskie
Instytucje kultury
Przetargi Gminy
Przetargi jednostek organizacyjnych
Oświadczenia majątkowe kadencja 2002-2006
Oświadczenia majątkowe kadencja 2006-2010
Oświadczenia majątkowe kadencja 2010-2014
Informacje nieudostępnione
Linki do aktów normatywnych i prawnych
Serwis
Wyszukiwarka
Skrzynka Podawcza 2
Redakcja Biuletynu
Instrukcja obsługi
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Urząd Gminy > Załatwianie spraw > Referat Rolnictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska strona główna 

Referat Rolnictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska
GEODEZJA 

Wniosek o wydanie decyzji podziałowej nieruchomości

Wniosek o rozgraniczenie nieruchomości

Wniosek o wydanie postanowienia podziałowego nieruchomości

Wniosek o ustalenie numeru porządkowego

 
Data wprowadzenia informacji 2012-07-06 08:47:23 Informację zaktualizowano 2012-08-06 14:21:36, wprowadzający: Marcin Orłowski
Rejestr Działalności Regulowanej w zakresie
odbierania odpadów komunalnych 
Zgodnie z art. 9 c, w związku z art. 9 b ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2011 r. Nr 152, poz. 897) działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości jest działalnością regulowaną w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r.o swobodzie działalności gospodarczej.
Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Sitkówka-Nowiny tworzy i prowadzi Wójt Gminy Sitkówka-Nowiny od dnia 1 stycznia 2012 r.
Przedsiębiorca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Sitkówka-Nowiny jest obowiązany do uzyskania wpisu do rejestru. Wpisu do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje Wójt Gminy Sitkówka-Nowiny na pisemny wniosek przedsiębiorcy.

Wniosek o wpis do rejestru powinien zawierać:
1. firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
2. numer identyfikacji podatkowej NIP,
3. numer identyfikacji REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada,
4. określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych.

Do wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej dołącza się:
1. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 50 zł. Opłata ta nie dotyczy przedsiębiorców, którzy w dniu 1 stycznia 2012 r. posiadają zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych, zgodnie z art. 14 ust. 2 przywołanej powyżej ustawy o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Oświadczenie to powinno zawierać także:
a) firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;
b) oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia,
c) podpis przedsiębiorcy lub osoby uprawionej do reprezentowania przedsiębiorcy ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji.

Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze. Wzór wniosku i oświadczenia dostępny jest poniżej.

Zgodnie z art. 14 ust. 1 przywołanej powyżej ustawy o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw w gminach, przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, którzy w dniu wejścia w życie omawianej tu ustawy posiadają zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości mogą wykonywać działalność w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych bez wpisu do rejestru działalności regulowanej,w okresie do dnia 31 grudnia 2012 r.

Rejestr Działalności Regulowanej

wniosek o wpis do RDR

Oświadczenie o spełnianiu wymagań do RDR

 
Data wprowadzenia informacji 2012-08-06 08:36:28 Informację zaktualizowano 2013-03-05 10:47:47, wprowadzający: Marcin Orłowski
Informacje dla właścicieli zwierząt 
Zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Sitkówka-Nowiny Nr RG – XXV/194/12 z dnia 28.11.2012 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sitkówka-Nowiny, osoby utrzymujące zwierzęta domowe, w szczególności psy zobowiązane są m. in. do:
- sprawowania właściwej opieki nad zwierzętami oraz stałego i skutecznego dozoru;
- wyprowadzać psy w miejsca publiczne tylko na smyczy i w kagańcu;
- niezwłoczne usuwanie zanieczyszczeń (odchodów) spowodowanych przez te zwierzęta;
- nieruchomość oznakować tabliczką ostrzegawczą;
- przestrzegania zasad określonych w przepisach dotyczących ochrony zwierząt;
- systematycznego szczepienia przeciwko wściekliźnie i chorobom zakaźnym;

Informacje dodatkowe:
- Urząd Gminy Sitkówka-Nowiny prowadzi finansowane z budżetu akcje:
- trwałego znakowania psów mikroczipami;
- sterylizacji i kastracji psów i kotów.

Wniosek o wyrejestrowanie psa

Sterylizacja lub kastracja psa

Sterylizacja lub kastracja kota

 Wniosek o zarejestrowanie psa
Data wprowadzenia informacji 2012-08-06 12:42:58 Informację zaktualizowano 2013-02-13 14:49:13, wprowadzający: Marcin Orłowski
Informacje dotyczące wycinki drzew 
Zgodnie z art. 83 ustawy o ochronie przyrody (Dz.U. 2009 nr 151 poz. 1220, ze zm.) usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości może nastąpić, po uzyskaniu zezwolenia wydanego przez wójta.

Zezwolenia nie wymagają m. in. drzewa i krzewy owocowe. W odniesieniu do gruntów leśnych stosownej zgody na wycięcie oraz potwierdzenie legalności pozyskania drewna udziela pracownik ds. lasów prywatnych ze Starostwa Powiatowego w Kielcach.

Odpowiedni wniosek należy złożyć do:
- grunty leśne – Starosto Powiatowe w Kielcach;
- grunty nieleśne i pozostałe – Urząd Gminy Sitkówka-Nowiny ( do wniosku załączyć kserokopię tytułu prawnego do nieruchomości oraz Szkic sytuacyjny lub podkład mapowy z zaznaczeniem lokalizacji drzew i krzewów).

Wniosek o wycięcie drzewa

Wniosek o wycięcie drzewa w lesie (Starostwo)

 
Data wprowadzenia informacji 2012-08-06 14:10:01 Informację zaktualizowano 2012-09-25 11:22:22, wprowadzający: Marcin Orłowski
Informacje dotyczace usuwania azbestu 
Zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Sitkówka-Nowiny Nr RG – IV/30/11 z dnia 26.11.2011 r. w sprawie uchwalenia "Programu Usuwania Azbestu dla Sitkówka-Nowiny na lata 2010-2032" oraz w związku z Zarządzeniem Wójta Gminy Sitkówka-Nowiny Nr WG-RGŚ.0050.10.2012 z dnia 23.01.2012 r. w sprawie Regulaminu udzielania pomocy w usunięciu odpadów zawierających azbest w ramach realizacji "Programu Usuwania Azbestu dla Gminy Sitkówka-Nowiny na lata 2010-2032", osoby planujące skorzystanie z pomocy Urzędu Gminy, w usunięciu odpadów azbestowych zobowiązane są m. in. do:
- złożenia wniosku do 31-go marca roku, w którym zamierzają usunąć azbest;
- dołączenia do wniosku o udzielenie pomocy w usunięciu odpadów zawierających azbest niezbędnych załączników, tj. obmiar i szkic graficzny i inne niezbędne upoważnienia i oświadczenia;
Wnioski, które złożone zostaną po terminie znajda się na liście rezerwowej na dany rok lub zostaną zrealizowane w roku następnym.

2 - Obmiar.pdf

3 - Upowaznienie od współwłaścicieli.pdf

4 - Upowaznienie do kontroli przez Urząd.pdf

5 - Upowaznienie dla firmy wyznaczonej przez Urząd.pdf

6 - Oświadczenie o zapoznaniu z regulaminem.pdf

Regulamin udzielania pomocy w usuwaniu azbestu.pdf

 1 - Wniosek o udzielenie pomocy w usunięciu azbestu.pdf
Data wprowadzenia informacji 2013-01-28 13:02:02 Informację zaktualizowano 2013-01-28 13:08:46, wprowadzający: Marcin Orłowski

Zobacz:
 Referat Planowania Budżetu i Finansów Gminy .  Urząd Stanu Cywilnego .  Referat Rolnictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska .  Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich .  Referat Budownictwa, Zagospodarowania Przestrzennego, Gospodarki Komunalnej, Drogownictwa i Inwestycji . 
wersja do druku